گزارش تخصصی

گزارش تخصصی برای معلمان و دبیران مدارس

گزارش تخصصی

گزارش تخصصی برای معلمان و دبیران مدارس

دانلود گزارش تخصصی معاونت آموزشی چگونگی بررسی کردن نقش و تاثیر فناوری و پژوهش در وضعیت آموزشی

دانلود گزارش تخصصی معاونت آموزشی بررسی کردن تاثیر پژوهش و فناوری بر وضعیت آموزشی در قالب ۲۸ صفحه ورد و قابل ویرایش

 

در این فایل دانلود گزارش تخصصی معاونت آموزشی تمامی نکات مربوط به گزارش تخصصی ابتدایی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل فایل ورد word و قابل ویرایش آن در اختیار شما معاون آموزشی قرار می دهیم.

پیشنمایش

بخشی از این فایل را در زیر می آوریم:

 

اینجانب ……………… مدت ………….. سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت هستم و هم اکنون در سمت معاون آموزشی آموزشگاه ……….. شهرستان ………… در حال انجام وظیفه هستم. در پایه …… این آموزشگاه….. نفر دانش آموز وجود داشت که مسئله عدم اطلاع آنها با روش ها و راهبرد های مطالعه   و عدم یادگیری آنان و دیدگاهی که در بین همکاران و خانواده ها در خصوص این موضوع وجود داشت، مرا بر آن داشت تا با دقت بیشتر روی این موضوع کار کنم.

بدین منظور تلاش کردم تا کلاس …… را بعنوان نمونه انتخاب کرده تا برنامه ها واقدامات لازم در این خصوص را آغاز کنم. . آنها دارای میزان عدم یادگیری زیادی بودند و علاقه ای به مطالعه و پژوهش و یادگیری نداشتند. با مراجعه به پرونده تحصیلی و تربیتی دانش آموزان و انجام جلسات مشاوره فردی تلاش کردم تا با وضعیت فردی، خانوادگی و برنامه مطالعه و پژوهش آنان بیشتر آشنا شوم.

پس از این اقدامات متوجه شدم که اغلب این دانش آموزان دارای برنامه خاصی برای مطالعه و پژوهش روزانه نیستند و حداکثر زمانی که برای مطالعه و پژوهش در نظر می گیرند چیزی حدود یک یا یک ساعت و نیم در طول روز است که زمان مناسبی به نظر نمی رسید و همچنین همه دروس را تقریباً با یک شیوه و روش مطالعه و پژوهش می کردند که بازده چندانی نداشت و موثر نبود. و لازم بود بتوانم راهکارهایی را در جهت یادگیری و مطالعه و پژوهش آنها به کار بندم . این بود که مطالعه و پژوهش کتب و مجلات درسی و غیر درسی به ذهنم رسید و تصمیم گرفتم سطح مطالعه و پژوهش و یادگیری آنها را از این طریق بالا ببرم. تا بتواند در پایان سال تغییری در وضعیت تحصیلی این دانش آموزان ایجاد کرده و از میزان عدم یادگیری آنان بکاهد.

.

 

تیترهایی که در این دانلود گزارش تخصصی معاونت آموزشی وجود دارد شامل موارد زیر است:

 

·         چکیده

·         کلیدواژه

·         مقدمه

·         بیان مسأله

·         پیشینه تحقیق درباره تاثیر فناوری

·         الف) مبانی نظری

·         تعریف تبیین واژه‌های کلیدی درباره تاثیر فناوری

·         ب) پیشینه‌ی عملی

·         اهمیت وضرورت حل مشکل تاثیر فناوری

·         گردآوری اطلاعات

·         اقدامات راه حل‌های پیشنهادی

·         یافتن راه حل مناسب

·         اجرای راه حل‌های انتخاب شده

·         ارزیابی نتایج بدست آمده

·         بررسی میزان موفقیت

·         نتیجه‌گیری

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.